zomerterras
Met deze temperaturen gaan we natuurlijk niet bewegen maar dat is precies wat we ook van plan zijn deze avond. Kom voor verkoeling in de vorm van lekker koude drankjes naar het avondterras van barBiertje. Vanaf 21u geopend voor koude drankjes, leuk muziekje op de achtergrond en vooral zomers genieten!
No Comments